Amazon App uruchamia w Europie luksusowe sklepy Amazon Luxury z Oscarem De La Renta

30 czerwca 2023

Popularny gigant sprzedażowy Amazon uruchamia coś, czego jeszcze nie było. Marzą wam się luksusowe zakupy po obniżonej cenie? Teraz to możliwe, bowiem Amazon App rusza z projektem o nazwie Amazon Luxury. Poznajcie szczegóły.

Oscar de la Renta to ceniony na całym świecie projektant mody, zaś Amazon to międzynarodowa firma zajmująca się handlem, znana ze sprzedaży szerokiej gamy produktów i niezwykle szybkiej, bezpłatnej wysyłki. Z pozoru obie te firmy mają ze sobą niewiele wspólnego, ale we wrześniu 2020 r. Amazon ogłosił plany współpracy z luksusowymi markami, w tym m.in. z Oscarem de la Renta. Tak powstały „Sklepy luksusowe”.

 

Jak działają sklepy luksusowe w Amazon?

Amazon oferuje swoim markom możliwość dotarcia do wymagających klientów za pośrednictwem luksusowych sklepów. Słynny amerykańsko-dominikański projektant mody Oscar de la Renta był pierwszym oficjalnym partnerem tego przedsięwzięcia. Tuż po nim dołączyły inne luksusowe brandy.

Gigant handlu detalicznego online posiada teraz platformę do sprzedaży zarówno popularnych, jak i wschodzących marek luksusowych, często po obniżonej cenie.

Za pośrednictwem aplikacji możecie kupować oryginalne projekty od takich marek i domów mody, jak: Altuzarra, Elie Saab, Missoni, Prada, Missoni, Giuseppe Zanotti, Fendi, Chanel, Dior, La Perla i wiele innych.

Amazon Luxury Stores oferuje szeroką gamę produktów – od kosmetyków, przez ubrania i buty, aż po przedmioty codziennego użytku. Jednym z udogodnień ma być robienie zakupów z pomocą 360-stopniowej funkcjonalności.

 

Co to dokładnie oznacza?

360-stopniowa witryna sklepowa to zabieg zastosowany w celu zaoferowania klientom wrażeń na najwyższym poziomie – dzięki niej możecie zobaczyć, jak dane ubranie wygląda na modelce z każdej możliwej perspektywy.

 

Z myślą o zamożnych…

Nowa aplikacja początkowo miała być skierowana tylko do wybranych członków Amazon Prime w USA, którzy dostali od firmy specjalne zaproszenia. Później zaproponowano włączenie do sieci pozostałych klientów.

„Ludzie zamożni są mile widziani do przeglądania stojaków premium na tej platformie cyfrowej. Jeśli chcesz tego doświadczyć, możesz jednak poprosić o zaproszenie do e-sklepu”  – powiedział przedstawiciel sieci.

 

Ekspansja na Europę

W czerwcu Amazon ogłosił ekspansję sklepów luksusowych w Europie, oferując nowe doświadczenie zakupowe, również klientom z Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoch i Hiszpanii.

Sklepy luksusowe Amazon w Europie oferują kolekcje zarówno uznanych, jak i wschodzących luksusowych marek modowych, takich jak m.in.: Christopher Kane, Dundas, Elie Saab, Mira Mikati, Rianna+Nina, Boglioli, Jonathan Cohen i Altuzarr.

„Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym europejskim klientom większy wybór wraz z uruchomieniem luksusowych sklepów w Amazon, gdzie mogą oni przeglądać inspirującą gamę luksusowych stylizacji na każdą okazję od uznanych projektantów, takich jak Elie Saab, po wschodzące marki, takie jak Mira Mikati” – powiedziała Ruth Diaz, wiceprezes Amazon Fashion Europe.

Diaz dodała, że moda to obszar, w którym nieustannie wprowadzane są innowacje.

„Zawsze szukamy możliwości zaoferowania naszym zróżnicowanym, zaangażowanym w modę klientom, więcej ich ulubionych marek. To dopiero początek i nie możemy się doczekać dalszego wspierania brandów innowacyjnymi narzędziami i zasobami, aby mogły dzielić się swoimi najnowszymi kolekcjami i wyjątkowymi historiami z naszymi klientami w całej Europie sezon po sezonie”.

„Amazon koncentruje się na dostarczaniu markom i projektantom innowacyjnych zasobów, w tym ruchomych grafik i ulepszonych obrazów automatycznego odtwarzania, aby dalej dzielić się swoimi historiami i łączyć się z bazą klientów zaangażowanych w modę” – dodaje wiceprezes Amazon Seller Services, Xavier Flamand.

 

Czy ten model się sprawdzi?

Wiele wskazuje na to, że tak, ponieważ Amazon twierdzi, że ma 100 milionów klientów „Prime”, którzy mogą być potencjalną klientelą dla marek z najwyższej półki.

„Współpraca z uznanymi i wschodzącymi markami, to dla Amazon Luxury Stores przyjemność” – powiedziała Sally Singer, Head of Fashion Direction.

„Mamy wyjątkową okazję, aby wprowadzić nową technologię do branży modowej, oferując ekscytujące możliwości zarówno projektantom, jak i klientom” – dodała.

 

Luksusowa biżuteria Oscara de la Renta za mniej niż 1000 zł?

Znany z ozdobnych, królewskich sukni balowych i eleganckich elementów garderoby, Oscar de la Renta jest jedną z najbardziej rozchwytywanych marek w świecie mody.

Suknie od słynnego projektanta, które noszą takie gwiazdy jak: Taylor Swift, Amy Adams, Sarah Jessica Parker i inne hollywoodzkie gwiazdy, kosztują nawet 10 tys. dolarów.

Ikona światowej mody słynie również z pięknej biżuterii. Luksusowe sklepy Amazon oferują szereg klejnotów Oscara de la Renta i to już od 200 dolarów, m.in. kolczyki ze szkła wiktoriańskiego, ozdoby z masy kryształowej czy perły.

Skusicie się na zakupy w nowej aplikacji Amazon?